Freaks & Geeks

Efter att ha sett foton på någon blogg (tror det var Anna som inte längre bloggar för 6:an) från en serie med min älskade Jason Segel sa jag till mig själv, vad är detta för serie? Den har otroligt högt betyg på IMDB men måste faktiskt säga att så bra är den inte... Men garanterat bra. Älskar verkligen när flera kändisar jobbar tillsammans och det här är ju ännu bättre eftersom det var innan alla blev kända. Lyssna på det här; Jason Segel <3, James Franco, Hon som spelar Lindsay (med i bla Scooby Doo), Hennes lillebror (med i Bones), Seth Rogen, Hon som spelar Kim (cougar town) + några andra. Verkligen roligt att se alla innan de blev kända. Och gud vad snygg Jason var då, alltså vet inte vad det är men mums. 

Freaks and Geeks Reunion Seth Rogen, James Franco, and Jason Segel
 
Om serien då. Jaaa, gillade Nick och Lindsay mest tror jag. De tio första minuterna shippade jag Lindsay med Daniel men sedan blev det såklart Lindsay och Nick + Daniel och Kim. Tycker det nästan var för mycket stereotyper men annars fanns det inget speciellt att klaga på. En charmig tonårsserie på endast 18 avsnitt så ifall ni funderar på att kolla gör det. 
 
PS. Älskar verkligen introt. Ett av tv-världens bästa. 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback