Raising Hope

Har börjat titta på en ny serie, Raising Hope. Eller ny och ny, avsnitt som sänds nu är från säsong tre så ny på tv är den inte men för mig är den det. 
Den handlar om Jimmy som får ta hand om sin 6 månaders bebis när mamman bli avrättat för hon dödade sina pojkvänner. Så får man se hans liv med hans konstiga familj. Hehe älskar när man ser den "fattiga" sidan av USA, för den är jävligt stor. Tydligen är det samma skapare som gjorde My name is Earl och den gillar jag väldigt mycket så det var kul, tycker dock denna är lite bättre. Påminner även om The Middle. Pilotavsnittet är helt underbart för man blir introducerad till hans korkade men kärleksfulla familj direkt, skrattade otroligt mycket och en stor rekommendation. Se den, en serie jag blir varm i hjärtat av.  
 
"Jimmy becomes a single parent to an infant after the mother he had a one-night stand with ends up on death row."
 
 

Kommentarer
Sofia

Den har jag funderat på att se. Får skriva upp den på listan över serier som jag ska se!

Svar: JAA den är superrolig + mysig!
tokigitv.blogg.se



Blogg: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson
2012-11-15 @ 09:45:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback