OH NO.

För lite tid, för mycket serier på listan och för mycket övrigt att göra har lett till att jag får säga hejdå till vissa serier för tillfället och se igen avsnitt på lov eller när jag har extra mycket tid över. 
 
ByeBye for now
 
Modern Family - Yeah, har börjat tröttna på dig..
Suburgatory - Verkar sämre än förra säsongen..
Grey's Anatomy -  Jepp...Slutade kolla för någon säsong sedan, men kollade lite på förra säsongen men nu när Lexie dog så bah nej tack eftersom hon är en utav mina alltimefavroit karaktär.
Downton Abbey -
Tyvärr den enda brittiska tv-serien, men har inte tid för er just nu, dessutom passar det mer sig att se i lugn och ro med en kopp te. Ni förtjänar mer än vad jag klarar av. 
Once Upon A Time -
Tyvärr. Men har ju inte ens sett alla avsnitt av första säsongen så... 
666 Park Avenue - Har faktiskt börjat kolla på den som en standardserie men tyvärr, när man måste skärna ner så aa...
Hart of Dixie - Är ej säker på att jag placerade Hart of Dixie i rätt kategori, längtar inte efter avsnitten så mycket men tycker ändå den är helt ok. 
 
Serier jag får se dagen efter
 
Revenge - Såklart!! 
90210 - En inte så bra serie men beroendeframkallande, kan ej säga nej.
Gossip Girl - Sista säsongen och efter 2 avsnitt tycker jag den verkar bra. 
Castle - Duuuh.
How I Met Your Mother - Älskar ju HIMYM men har inte sett fram emot något avsnitt den här säsongen...egentligen hamnade den i fel kategori...men kan ej säga nej...
New Girl - Hehuu hur skulle jag klara mig utan de crazy människorna, även fast avsnittena har varit sådär. 
The Mindy Project - Tycker den verkar bra och gillar nyheter. 
The Vampire Diaries - Andra avsnittet var bättre än första och nu börjar den bli intressant igen! 
Glee - Jaa. Bara för att det är Glee..Sångfredag..
Parks And Recreations - En humorserie som avslut av veckan är bra.
 
I just cant't handle the pressure...

Kommentarer
Sofia - En blogg om tv-serier

Hart of Dixie är den serien som jag längtar mest efter varje vecka. Men jag borde också ta bort några serier, men det är så svårt med alla nya, vill endå ge dom en riktig chans. Tur att man har helgen att se ikapp på :)

Svar: Jo jag är inte säker på att den hamna i rätt kategori...hehe..JA det finns så många serier, det går inte..
tokigitv.blogg.se



Blogg: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson
2012-10-20 @ 19:59:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback