TVD säsongspremiär

Såg nyss säsongspremiären av vampire diaries och ärligt talat börjar jag tröttna lite på serien. Hade sett fram emot säsongspremiären extremt mycker men tycker inte att det verkar ta en sån spännande riktining. Först och främst;
  1. Jag har väll aldrig varit Matt älskar direkt men varför är de arga på Matt? Damon var ju bara patetisk i avsnittet. Seriöst, Matt önskar att han var död så Elena inte behövde bli vampyr?!? När Caroline blev vampyr vara det bara så det blev, alla accepterade det och att han ska klandrar sig själv resten av livet för att Elena blev vampyr?*crycry* Alltså det var ju Rebekahs fel...ALLA sluta var så elaka mot Matt.
  2. Jag gillar Stefan, jag gillar inte Damon oavsett hur het han är så förstör hans personlighet för mig. Alla Delena fans buhu. Seriöst så önskar jag att Elena tog sig i kragen och det kom en ny pojke till stan som hon kunde bli intresserad av och Stefan & Damon kan hitta några andra. Elena beter sig som Bella i Twilight, hjälplös och handikappad. Grow up gurl, hoppas hon gör det nu när hon officielt är vampyr. 
  3. KLAUS IS BACK WOHO! Alltså den riktiga Klaus/Joseph. Gillar inte riktigt att han var så elak mot Rebekah. speciellt inte när hon var så ledsen i säsongsavslutningen. Haha älskade när Caroline insåg att det var Klaus i Tylers kropp. 
  4. Måste ju säga att minet hon fick med Damon när han gav henne halsbandet var ju så fint och det tyckte jag även när jag såg det avsnittet. 
  5. Och att någon skulle tro att Elena inte skulle hinna få blod i tid, herregud hon är huvudpersonen. Ja visst vi dödar henne i första avsnittet. 
Mina småtankar om säsongspremiären. Inte så impad men kommer självklart fortsätta titta. 
 
  
 
Av Stelena och Delena är jag TEAM STELENA.

Kommentarer
sarah

Jag är ett Damon/Elena fan haha, var tvungen att säga det först :D Lite roligt hur Caroline märkte att det var Klaus som var i Tylers kropp, när han sa "Love".. Haha! Synd att du inte gillade premiären! Får hoppas att du gillar de andra avsnitten :D

Svar: Haha har ju inget emot Delena egentligen men föredrar Stelena, ett tag i slutet av säsong 2 början av säsong 3 shippade jag dom men nu precis som i början är jag Stelena, men som sagt skulle det vara roligt ifall det kommer någon ny till stan eller att hon bara lär sig stå på sina egna ben, man måste inte ha en pojkvän hela tiden... JA haha åh jag älskar Caroline. Jo jag tror det kommer bli bättre nu när man har sänkt sina förväntningar lite, även fast jag inte har någon aning om vad jag förväntade mig egentligen. PS. Väldigt fin blogg du har, alltid roligt att upptäcka nya seriebloggar!
tokigitv.blogg.se



Blogg: http://seriefreak.blogg.se
2012-10-13 @ 22:54:01




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback