Scandal

Har börjat kolla på Scandal. Har sett några avsnitt på femman då och då men bestämde mig för att se alla avsnitt förra veckan, det är ju bara 18 avsnitt som kommit ut än så länge. Tydligen är det samma skapare som skapade Grey's Anatomy som jag kollade på förut, men har extremt svårt att se på för alla äckliga operationer och olyckor, anledningen jag kollade på serien var från början MerDer och sedan Mark&Lexie, men det som jag älskar med Scandal är att jag älskar ju Olitz (och wow vilken tension mellan dom) men själva handlingen är också väldigt intressant. Rekommenderar den till alla, den är värd att se bara för Olitz. 

"I tv-serien Scandal följer vi krishanteraren Olivia Pope när hon hjälper nationens elit att förhindra potentiella skandaler i den politiska maktens centrum - Washington DC. Scandals huvudperson Olivia Pope (Kerry Washington) har dedikerat sitt liv åt att rädda anseendet åt de som i mångas ögon har mest att förlora - nationens elit. Olivias framgångsrika krishanteringsbyrå vet precis hur man hanterar rättssystemet, hur man hittar diplomatiska kryphål, 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback