Blandat & Revenge

Förlåt förlåt för att jag inte skrivit på ett tag men det var ju höstlov och livet kom i vägen. Har i alla fall sett många olika grejer. Avsnitt och filmer. Kan i alla fall säga att min plan att dumpa några serier har gått bra. Det gäller att strunta i att se en serie två veckor sen känner du att det är för mycket att ta igen, speciellt ifall det är serier du tröttnat på. 
 
Även fast jag ser ganska många serier är det bara Revenge, Gossip Girl, TVD, Glee och Arrow jag känner att jag längtar efter. Apropå Revenge *VARNING SPOILERS* Herregud vilket avsnitt det senaste avsnittet var?! Förra avsnittet i slutet va bah omgomgomgomgomg jag höll på att dö och såg om slutet typ 20 gånger och fick rysningar varje gång. Låten, sättet de växlade scener och sedan när Mason stirrade på fotot på "Emily" och jag bah kände shit shit shit shit han vet han vet men endå kände jag att de inte skulle våga få honom att förstå att hon egentligen är Amanda Clarke därför i början när han trodde att Emily och Amanda hade ett förhållande blev jag ganska besviken men sen vilket avsnitt?!?! Så jävla bra!!! Tyckte det var väldigt konstigt när Amanda valde att gå bakom ryggen på Emily och sa att Emily stalkade henne typ jag blev helt chockad och bah NEJ AMANDA what are u doing men när hon frågade ifall tavlan var allt hans arbete började jag förstå, shit hon kommer försöka döda honom vilket hon också gjorde. Tur att Emily hann och Mason vet nu att de spelar varandra, äntligen vet någon vem den riktiga Amanda Clarke är! Tänkte även på att när Aiden och Nolan pratade med varandra sa båda Emily fast båda vet att hon egentligen heter Amanda, men bara en vanesak kanske. shit Conrad och Victoria var nästan kärleksfulla mot varanda, vad är det som på går?!?!? Älskar att Emily och Aiden got together at the end. 
Nästa avsnitt ska tydligen vara ett flashback avsnitt och sänds om två veckor. Längtar! 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback