SÅ det här med bloggen går ju sådär.

Hehe. Det blev visst inte så många blogginlägg....Men nu kommer ett litet inlägg om vilka serier jag har börjat titta på den senaste tiden. 

New Girl - ÅHHH älskar den här serien. Var så skeptiskt när jag hörde talas om den men det känns som att Jess är jag. Hon är så crazy och jag älskar henne. Nick är även väääldigt snygg, hehe.
Castle - Så fin ♥ Beckett och Castle måste ju bli tillsammans nuuuu. Säsongsavslutningen heter "Always". Känns som det kommer hända some great shit in that episode. 

Parks and Recreations - Håller på och tittar på den nu. Haha den är så rolig. Roligaste serien på länge. Har precis börjat titta på säsong 3. Adam Scott ♥

Girls - Det är ju bara första avsnittet som har kommit ut än så länge men tycker den verkar bra. Blev intresserad av att se mer, får väll se hur den artar sig. 

Sherlock - Har bara sett första avsnittet här, men tycker den verkar bra. Har ju inte så megamycket att ta igen jämfört med de andra serierna eftersom det finns typ 6 avsnitt ute, haha. 

Veronica Mars - Ja jag vet att VM sändes för flera år sedan. Men har blivit intresserad av att titta på den för så många säger att den är bra och tittade inte på den förut. Har börjat med säsong 3 men inte kommit så mycket längre. Älskar den här serien ♥ 


The cast of Veronica Mars




Don't trust the bitch in apartment 23 - Vissa scener känns väldigt B, men många scener är så braaaaaaa. Haha den är rätt rolig.

DON'T TRUST THE B---- IN APARTMENT 23


Vad har jag för liv egentligen som har börjat se såhär många serier på typ 2 veckor?!?! Typ 165 avsnitt har jag sett av bara de här serierna, 20/40 min långa.

Kommentarer
Sofia

Jag blir riktigt sugen på att se om VM. Den är så bra, förstår inte varför de la ner serien. Jag väntar på min film vm film :)



Blogg: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson
2012-05-02 @ 11:29:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback