Hejsan hoppsan fallerallera

Hallå hallå mina kära vänner. Nu är det en ny termin, på onsdag börjar jag andra ring och jag känner att jag vill satsa på det här med en tv-blogg eftersom det är ett så stort intresse jag har. Vill bara att jag ska få nya blogg.se då man tydligen ska kunna tagga inlägg istället för kategorier, me like!

Dom serier jag har tittat på nu under sommaren är Pretty little lilars, Awkward och Suits. Älskar alla tre men har börjat tröttna på PLL och Awkward är rolig men för barnslig ibland därför vinner Suits priset för bästa sommarserie, woho!

I början tyckte jag klart att Mike var den snygga men efter halva säsong 1 och nu under säsong 2 är det Harvey som har fått mig att stirra, jag menar titta bara. Såååååååå seeeexyy. Och stilig och manlig och het.




Kommentarer
Bea - Seriesnack.blogg.se

Vilken fin blogg du har! Ännu en serieblogg för mig att följa ;) Lust att länka varandras seriebloggar?

Svar: Åh tack, detsamma! Visst kan vi det, som du ser är min uppdatering inte så bra men försöker förbättra mig, hehe.
tokigitv.blogg.se



Blogg: http://seriesnack.blogg.se
2012-09-24 @ 19:25:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback