Solsidan

Igår visades sista avsnittet av solsidan säsong 3. Förra veckan såg jag alla avsnitt som kommit ut eftersom jag bara har sett något avsnitt här och där. Den är väldigt rolig men det finns ju vissa saker jag stör mig på...Tror det blir ännu tydligare när man tittar på alla avsnitt på raken. 
  • Alla har så tydliga inriktningar. Fredde ska alltid komma med sina jävla teorier som aldrig stämmer. Mickan är en ytlig brat. Alex ska vara en mes. Anna feminist. Ove och Anette är ju bara sjuka. 
  • Gillade Anna mer i första och lite av andra säsongen för nu framstår hon mest som en bitterfitta. Och Alex och Fredde ska bara hönsas runt av Mickan och Anna? Sjukt irriterande. 
  • Serien har blivit sämre och sämre. Den är fortfarande bra men håller inte samma klass som säsong 1 eller 2. 
  • Det jag stör mig mest på är att allt nästan bara handlar om att konsumera och vem som är rikast. Så jäkla ytligt. Mickan vill inget hellre än att bli accepterad av människorna där ute. Vem vill vara kompis med de ens, orka bry sig om vad de tycker? Betala 35.000 för ett barnkalas, ungarna ska ha aktiviteter varje dag i veckan. Det är därför jag gillar Anna, för hon står utanför allt det där, synd bara att hon som sagt blivit lite av en bitterfitta. Folk säger att de driver men faktum är att väldigt många i Sverige håller på som Fredde och Mickan. 
31013_10152281540365204_1089121157_n_large

 
 

Kommentarer
felicia

det har varit myyyyycket sämre denna säsong, tyvärr. Jag har inte ens orka följa det helt.

Svar: JAA eller hur.
tokigitv.blogg.se



Blogg: http://efji.blogg.se
2012-12-17 @ 12:20:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback