90210 - 4x18

I eftermiddags såg jag senaste avsnittet av 90210, "Blood is thicker than mud". Ibland kan jag inte fatta att jag faktiskt tittar på den dåliga serien. Men den får en att tänka på annat ett tag och den är ju faktiskt helt ok!

90210 Season 4 | 90210 Season 4 Episode 18 | 90210

Så vad hände? Adrianna är den där Vanessa på spåren. Åh hatar när folk inte tror på den som talar sanning, som i GoT. Btw så verkar ju Vanessa vara en riktig psykopat, vem bankar sitt eget huvud in i en spegel???
Naomi och Jen bråkar över samma kille. Samtidigt som det är lite roligt kan jag inte inte hata det eftersom det är så överdrivet. I slutet blir dom riktiga systrar (tror jag eftersom jag snabbspolade där) men sedan visar det sig att Jen drog dit där han kille befinner sig.
Annie va inte med så mycket. Ivy är samma gamla coola Ivy. Det bästa med avsnittet tror jag är Liam och Silvers nya vänskap. Sedan den där kramen i slutet var ju bara såååååååå dålig, haha så dåligt. Jag funderar även om folk inte pratar med varandra om saker i hen serien? Typ Dixon borde ju ha sagt till Adrianna om erbjudandet han fick, men då säger ju hon såklart att det enda positiva i hennes liv just nu är Dixon och deras musik, cliché någon? Inser nu när jag skriver det här hur dålig den här showen är alltså. 


Kommentarer
Beatrice

Sv; Jag håller med! Nästa veckas avsnitt kommer va awesome, kan inte vänta, vill få reda på vem "A" är!!



Jättefin blogg du har :) Om du vill så kan vi göra ett länkbyte?



Ha en bra dag!



Blogg: http://themoviediaries.blogg.se/
2012-03-15 @ 10:39:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback