Pretty little liars - 2x24

Såg senaste avsnittet av pretty little liars inatt live "If these dolls could talk". ETT ORD: AMAZING

Läs inte vidare om du inte har sett avsnittet

LUCY HALE, ASHLEY BENSON, TROIAN BELLISARIO, SHAY MITCHELL

Herregud, Jenna kan se?!?! Okej visst misstänkte jag det men jag undrar ifall hon har kunnat se hela tiden, eller ifall operationen funkade och bara ljög för Toby och the liars. Och Melissa och Garrett?!?! Det kan vara Garretts barn Melissa bär, men jag är lite osäker. Och sedan slutet då? Troligtvis gav A den där pojken en klubba för att han sa till tjejerna att Alison var där och en tjej och en kille jagade henne. 

EZRIA DÅ! Äntligen. Fast egentligen brydde jag mig inte...Hoppas inte det var det "stora som alla Ezria fans skulle älska" enligt Marlene King. Hoppas på mer och i ett bättre läge, det kändes bara inklämt mellan all drama...
Och Mona och Caleb då. Holy mackaroni vad Caleb hatar henne. Why? 

Fy vad rädd jag var i slutet av avsnittet inne i the doll shop och sedan när Jenna smashade flugan. 

Ett av de bästa avsnittena någonsin tror jag. Nästa vecka smäller det! A will be revealed! 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback