Suburgatory, Grey's, Community och OTH

Ingen av de här serierna har en egen kategori på bloggen, för jag generellt sett inte har så mycket att skriva om dom, ni hittar dom under "Övriga serier"

Suburgatory 1x17

Suburgatory, lite konstigt, lite roligt, lite överdrivet, lite deprimerande, precis som vanligt. Like it. Tessa började jobba för Dallas, haha. Var hon ens inne i affären någonting mer efter hon var där och sökte jobb? Haha. Så kul att alla Dallas gamla collegekompisar var mörkhyade. Vet inte riktigt vad producenterna menade med det dock.

Grey's Anatomy 8x17
Egentligen har jag slutat titta på Grey's men igår kom jag av någon anledning in på youtubeklipp med ett utav mina favoritpar någonsin. Lexie och Mark. Vilket fick mig att börja titta igen. Åh vad jag saknar Slexie. Dom måste bli tillsammans igen! Annars då...Derek blev arg. Stackars LExie...Saknar April, kommer inte ens ihåg om hon var med i avsnittet? Tror inte det...

Community 3x11
Har aldirg laddat ner Community utan brukar bara titta när det går på 6:an. Men idag låg det på topplistan på TPB och det blev så. Den är charmig och halvrolig. HAHA.

OTH 9x10
Woho troligtvis är Nathan ute och det kommer bli en återförening nästa avsnitt. Woho! Naley är ett utav mina favorit tv-serie par. Brooke fick kämpa. Såg jobbigt ut. Skönt att the biatch kom till räddning.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback