The Vampire Diaries - 3x16

Imorse såg jag senaste avsnittet av TVD "1912", som var väldigt bra! Saknade det, alltså alla serier har så konstiga uppehåll. Ibland en vecka ibland en månad, ibland ett halvår...så konstigt...

I alla fall var det ett bra avsnitt! Åh så synd att Elena kom precis när Damon fått Stefan att dricka ur den där tjejen. Nu för tiden vet jag inte vem jag vill se Elena med. Vill bara att alla ska vara lyckliga...Men det går ju inte...


Lite besviken att det är Alaric som är mördaren. Dels för att han är den enda Elena har kvar som "förälder" och dels för jag hoppades att det var Meredith...Annars var det roligt att se flashbacksen från 1912, lika heta då! 


Kommentarer
Beatrice

Sv; Jättekul :) Jag sätter dit en länk i vår meny så kan du göra det samma!



Ha en bra dag!



Blogg: http://themoviediaries.blogg.se/
2012-03-17 @ 10:34:44
Beatrice

Jag följer även dig på bloglovin' nu :) Gör gärna det samma!



Blogg: http://themoviediaries.blogg.se/
2012-03-17 @ 11:06:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback