Nashville . Arrow . Ben and kate

Har börjat titta på 3 nya serier. 
 
Nashville - En serie som än så länge är rätt intressant. Gillar the southern accent haha. Handlingen är väll helt okej, har rätt svårt för Haydens karaktär, hon är så ugh. Men serien har fått mig att gillar country musik som jag aldrig gillat (förutom lite Taylor Swift som inte helt klassas som country...)
 
Nashville (TV show)
 
 
Arrow - En del av handligen är bara för lik Batman och jag blev irriterad ett tag men har nu släppt det. Rikemans son beslutar sig för att ta lagen i egna händer. Ungkarl på dagen och hjälte på natten. Gammal kompis/ex som arbetar inom rättssystemet och vill rädda hela världen. Men den är ganska spännande och lite kul att se Marissas syrra från O.C i ny serie där hon inte är lika irriterande...
  
 
 
Ben and Kate - Min favorit av de nya serierna. Lättsam komedi utan burkskratt och älskar hon syrran haha. Och ungen är ju bara för söt. Har förresten kommit på en sak. Världen behöver en ny komediserie med burkskratt som kan bli riktigt stor. Visst gillar jag Vänner, HIMYM, 2 and a half men och Big bang theory men alla har över 5 säsonger och det börjar bli lite jobbigt med repriser på avsnitt man redan sett 3 gånger. Eller ni kanske vet någon serie? Har jag glömt någon? 
 
Ben and Kate (TV show)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback