Pretty Little liars halloween special 3x13

Så det här avsnittet var ju faktiskt väldigt bra tycker jag. Nu blev det som jag alltid kände förut, *KAN INTE VÄNTA TILLS DET ÄR TILLBAKA!* så får ju säga att de lyckades. Tråkigt nog fick man fler nya frågor än svar, vill bara veta allt! Kan inte skaparna berätta för mig hur allting ligger till så jag kan andas ut och kolla i lugn och ro...?!?!
  1. Emily's dräkt var ju inte så snygg, hehe..Snyggast var garanterat Spencer och Aria & Hanna delad andra plats. Och oh my gawd Jason is on fire...And Toby was smokin hot, even though he may be on the A team. 
  2. Vad var meningen med att följa Hannas mammas berättelse? Den där lilla flickan får absolut inte vara ett spöke för då tappar jag hoppet för den här serien, en av de få ungdomsserier som inte har övernaturliga inslag nu för tiden. Folk tror att det är samma tjej som var med i förra halloween avsnittet, och allt med tvillingteorin, hmm...jag vet inte...
  3. Jag tycker att masken som drogade Aria var den absolut läskigaste och får kalla kårar bara jag tänker på den, vet ej varför tycker bara den är obehaglig. Och vem tror ni att det var? Jag har ingen aning, ev. Ezra för hans misstänksamma uppdykande i slutet var ju inte så oskyldigt...Kanske Lucas. Stor och  stark var personen i alla fall. Var den personen A?
  4. Så Byron och Ali hade en kontakt, undra ifall det var ett förhållande eller ifall hon bara utpressade honom för affären med hans student? Vet inte vad jag tror...
  5. Personen som lekte Caleb var väll Mona?! När masken rök av så var det en mask av Ali under och sen under Monas säng låg Ali's mask så det borde väll vara hon? 
  6. Aria kidnappad, OMG KOMMER HON ÖVERLEVA PLEASE STAWHP IT IÄM DYING. nej men vi alla visste nog att Aria inte skulle dö. DET var *dumdumdum* Garrett , wowowowow chock? Nej inte riktigt va. 
  7. Undra vilka det var som knuffade på lådan som Aria låg i. En kille och en tjej. Tyckte tjejen lät som Jenna. Ev. Mona. Vilka andra alternativ? Killar kan det vara vem som helst. 
  8. Vem ligger i likpåsen? Troligtvis Alison. Vem var det som försökte gräva sig upp ur jorden? Ingen som helst aning. Det var väll en flashback från när Alison dog...?
2 sidenotes. 
  • Jag tittade på livestreamningen och det är nästan alltid chattforum på de där sidorna, väldigt roligt faktiskt och igår började jag verkligen asgarva. När man ser Garrett i boxen med Aria första gången och alla bah waho ojojoj var det någon som kommenterade "Garrett you look a little pale" ...HAHA min humor alltså, tumblr humor <332244
  • Även fast avsnittet var väldigt spännande så tycker jag att det är så många saker som inte stämmer lixsom som aldrig skulle vara så i verkligheten och gör att jag istället sitter och tänker på det. Hanna skulle ha kunnat dra av Alison masken för att se vem som var där under och ifall hon inte hann för hon var så chockad springa efter, ropa på Caleb att hjälpa henne. Personen som försökte döda Spencer skulle ju lätt ha lyckats, lika med lådan, Aria skulle rykt. Och hela den här grejen, i verkligheten skulle den här sagan tagit slut redan när de började få smsen i första säsongen. Att Mona skulle lyckas lämna mentalsjukhuset lite när hon vill utan att någon skulle upptäcka det? Come on. Spencer som är typ den nyfiknaste i världen skulle ha dragit av masken av creepy guy så hon skulle dö i frid vetandes vem det var. 
Mina småtankar. Vad tyckte ni? 
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback