Nya tv-serier.

Har börjat kolla på en del nya serier. Kändes så himla tråkigt att knappt ha några serier i sommar därför gav jag sommarserierna en chans och är ganska fast. Rekommenderar alla men speciellt The Fosters och Orphan Black.
 
The Fosters
Min favorit av sommarserierna. Den är så mysig och familjig och jag vet inte vad. Älskar Callie, hon är min favorit. Sen Brandon, Jude och mammorna. Tvillingarna har jag lite svårt för speciellt tjejen tycker hon mest är egoistisk. Har sett alla avsnitt och väntar på att tisdag ska komma så mycket, shippar Brallie så himla mycket!! Mycket fina dialoger och att föräldrarna bara beter sig som vanliga föräldrar och ett vanligt par lixsom. 

 
Twisted
Har faktiskt bara sett 3 avsnitt så kan inte säga så jättemycket men tycker den verkar ganska bra. Gillar Jo mest än så länge. Undrar ifall det var han som dödade sin moster? Tror inte det men ibland verkar det som det. Danny verkar lite speciell. Gillar Rico också. Gillar inte Lacey så mycket. 



Under the Dome
Började väldigt spännande men tycker ju mer avsnitt som gått desto sämre har skådespeleriet blivit. Skönt att Angie är ute men hon är så korkad så vet inte om jag gillar henne fortfarande. Folk verkar shippa Barbie/Julia och Joe/Norrie, jag kunde inte bry mig mindre om dom. Vet inte varför jag fortsätter kolla egentligen, bara för att se ifall dom kommer komma ut någon gång. Och psycho Junior, han e ju ganska snygg. 



Orphan Black
Egentligen inte en sommarserie men började kolla på den i juni typ. Så himla bra!! Gillar inte sci-fi så mycket förutom HP och LotR, men denna är super bra! Och Tatiana Maslany borde verkligen fått en emmy hon spelar alla karaktärer så olika man fattar inte att det är samma person. Väldigt spännande! Tyckte dom första avsnittena var bäst men alla avsnitt är bra. Fattade inte riktigt slutet dock. Sarah är min favorit av alla. Helena så sjuk. 



Devious Maids
Så himla dålig egentligen men bland all seriositet behöver man en såpa. Värre än 90210. Gillar inte Carmen, eller hon från Scrubs eller hennes dotter. Gillar hon som försöker rentvå sin son och hon som är med han gifta som hon städar hos, hatar bara hennes röst. 


Kommentarer
FrökenTV, bloggen om tv och film

älskar the fosters

Svar: *Like* avsnitt 10, hur bra som helst.
tokigitv.blogg.se



Blogg: http://efji.blogg.se/
2013-08-02 @ 18:05:56
FrökenTV, bloggen om tv och film

ska se de avsnittet ikväll ;D



Blogg: http://efji.blogg.se/
2013-08-06 @ 17:39:19




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback