Hetingar i tv-världen just nu.

Vet inte vad det är med mig men alltså jag lider typ av någon slags omvänd pedofili, jag tänder nästan enbart på killar i 30 - 50 årsåldern, och har gjort det ända sedan jag var typ 12 fram tills nu...För en del låter det nog inte så gammalt men för mig som enbart är 17 år känns det ju sådär...hehe vet ju dock att det är många fler än mig som lider av samma problem så känner mig inte så värst annorlunda. I alla fall presenterar jag de tre hetaste killarna som kan ses på tv nu. 
  • Suits is back and so is Harvey fucking Dent! 



  • Kollar som sagt på Scandal och det finns ingen hetare än president Fitzgerald Grant. 
Scandal (TV show) Tony Goldwyn as President Fitzgerald Grant The President

 
  • Marshall Eriksen, alltså jag vet inte vad det är men är helt tänd på Jason Segel, han verkar bara vara en så underbar person och ganska lik Marshall i verkligheten. 



Kommentarer
FrökenTV, bloggen om tv och film

Jason Segel är så grymt söt

Svar: JAA!! Älskarn.
tokigitv.blogg.se



Blogg: http://efji.blogg.se/
2013-04-29 @ 00:13:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback